Sunday, August 2, 2009

Tanfolyami tananyag volt :) és én is beleszerettem egy kagylóba


14 comments:

Ági mama said...

Ebbe én is beleszerettem!!!

Jagienkaa said...

Lovely pendant :)

Évi said...

Csoda szép lett ez a medál!

vezsuzsi said...

Dóra ,de nagyon szépek!!!!!!!

Enikő said...

Álomszép!!!

Kata said...

Dóri, ez gyönyörű szép!!!!!!!!

Gabriela Swoboda said...

Dora, what beautiful work this is. I am really impressed. It looks wonderful.

dbMárti said...

Tényleg szeretnivaló!

Frida said...

Hát hiába na..lehet se kedv, se idő (ismerős...), de ezek annnnyira finom nőies darabok!!! Szépek lettek, mind!!!!

GyöngyEra said...

Én is beleszerettem. Már gyártmányoztam is. Ez nagyon szép lett.
pusz

Unicornio said...

Wonderful!! I like so much the colors!!!!!

isabella said...

wonderful work!!

MAYRI said...

Its really very nice.Good work Dora

Ilka said...

Nagyon szép, finom darabok!