Sunday, January 25, 2009

Nevenincs bogyóim


18 comments:

Anonymous said...

Ezek is nagyon tetszenek ám!!! :D
(mit tettél bele? két gyöngyöt?)

Edo said...

Dóri!! Nagyon-nagyon jók lettek!!!!!!!
Lehet, koppintom..:))

Enikő said...

Hű, de jó kis vidám darabok!!! Nagyon tetszenek!!!

Manka said...

Nagyon jópofák! Kellemes a színe, klassz a minta! Nagyon tetszik!

Ági mama said...

Húúú! Dóri fantasztikusan szép és érdekes bogyók!!!

vezsuzsi said...

Dóri tudom,hogy a horgolás a szived csücske,de ezek felülmúlhatatlanul Dórisak.
És ezzel csak finoman fogalmazok. Annyira emlékszem,hogy az ilyen csodák miatt,hogy a blogodon ragadtam amikor kezdtem a gyöngyözést.
Csak nem mertem még kommentelni :D No most megint itt meresztem a szemem.
És "dühöngök",hogy mért nem nekem jutott eszembe egy ennyire vidám és változatos bogyesz. Természetesen az elôzô kari is lenyûgöz!!
Ezek miatt biztosan bátrabb leszek bogyeszolásban! Köszi!!!

Reni said...

Csúcsbogyeszok!
Ilyenkor sárgulok, én miért nem tudok ilyeneket???

BéKata said...

Vidáman színes, guruló édes bogyeszkák!! Legyen a neve Rolling Zizi! Mint régen a cukor, bár szerintem Te már nem is emlékszel rá, olyan fiatal vagy még... :-))

Dóra said...

Köszönöm mindenkinek!! :))

Edo, koppintsd, öröm számomra! :)

Vezsuzsi, az én szívemnek sok csücske van :) Az egyik a horgolás, a másik a bogyók, aztán ott vannak a spirálok meg a virágok és még sorolhatnám. És akkor még nem is szóltam "az életem legfontosabbjáról". Amúgy pedig semmi okod a "dühöngésre". Szerinted én mit gondolok, mikor meglátom a raw-os csodáidat? :))


Reni, dehogynem tudsz. Egyszerűen csak el kell kezdeni fűzögetni és kísérletezgetni. Nem olyan bonyi!

BéKata, ezek a prototípusok. Zizinek jó nagyok lennének :)) de köszi a tippet. A nevüket szerintem a jövendőbeli gazdájukról fogják kapni. Bővebben később... :)

Hermann Ildikó said...

Gyönyörűségesek!

Unknown said...

hűjazannya... tudtam én hogy érdemes kiböjtölnünk a túlóraidőszakot :P
pooont erre vártunk :D
a részletes áradozást más ablakban folytatom majd ;) pussz!V.

Kndla's said...

Ooohh!! It's fantastic! Very impresionant and original!! Congratulation!!

Kata said...

Káprázatosak a bogyeszaid!!!!!!!! :D

Quienlodira_Angeles said...

Preciosa adaptación de los distintos materiales!!!
Un creacion magnifica!!
Congratulation

Siegiperles said...

Hi Dora, I still love what you do, and you blog is allways ome of my favorite.
I do let you a surprise on mine.
Bye

Betina Sandra Guelman said...

It's fantastic! Very impresionant

Quimeras said...

Preciosas, la mezcla de colores es encantadora, realmente bellas.

Hobbi-Tünde said...

De guszta kis bogyeszok Kíváncsi vagyok mit készítesz belőlük :). Nagyon szépek az ékszereid!