Sunday, March 16, 2008

Vanilla sky


10 comments:

Tündi said...

Irtó szép!!! Annyira kellemes a hatása, hogy nem tudok továbbállni.)))

Unknown said...

Csodálatos összeállítás! Imádom!

Anonymous said...

Nagyon-nagyon-nagyon tetszik ez a nyaki (is)!!!!!! :DDDDDDD Szupi!
Emőke

Anonymous said...

NAgyon szeretem ahogy kevered a szineket! A bogyóid is fantasztikusak.

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" said...

Ezek a színek, nagyon tetszik kis finom nyaklánc.

LNóri said...

ez tényleg vanilla sky
imádom

Dóra said...

Köszönöm szépen :)

Hááát, a színek nagyjából adottak voltak a lámpagyöngyik miatt, de már hetek/hónapok óta dédelgettem magamban a színeket, mert nem annyira az én világom, de így összeállítva és élőben nekem is tetszik :) És szerintem ilyen még sosem fordult elő velem, de pont ezt a kis nyakláncot akarták egyszerre hárman megvenni, mikor meglátták rajtam. Persze végül nem tették :) :(

Kata said...

Ez a nyg kedvencem most nálad, nem is csodálkozom azon hogy egyszerre 3 megszerették volna venni........ Gratulálok!!!!!!! :D

Brigi said...

Mámorító lett Dóri, nagy-nagy gratula!!!

Hoyacarnosa said...

nagyon tetszeek az összeállításaid és különösen az, hogy nem csak a "betanult" ékszereket készíted, hanem saját kretivitás alapján is dolgozol. mesésen szép darabokat készítessz.