Saturday, February 2, 2008

Mona Lisa



Thanks to caromaya for her valuable help :)

30 comments:

Madame Bijou - Horváth Mónika said...

Nem kis meló lehetett. Erre már én is régóta fenem a fogam... Nagyon jó lett.

LNóri said...

Hát Dóri a fórumról egyenesen ide rohantam, hogy itt is leírjam, hogy mekkora csúcs ez a karkötő!!!
Mestermunka!!!
Nagyon jól néz ki!
Imádom!
Gratulálok.

Zsófi said...

Gratulálok, eszméletlenül nagy munka lehetett!!!!! Nagyon szép!

Kata said...

Sokkal jobban teteszik mint fekete-fehérben!!!!! Ez gyönyörűséges! :D

Anonymous said...

BRAVÓ DÓRI! Gratulálok! Nagyon szép!
Emőke

Tündi said...

Nagyon tetszik Dóri!! Annyira élethű és mégis Dóris! Fantasztikus vagy!

Mariann said...

Dóri erre a karira nincs megfelelő jelző!!!a férjem is csak annyit mondott: ohhhh,nem semmi!:)
Tényleg mester munka!!gratulálok!!

Anonymous said...

oh!!very pretty with these colours!!congratulations!!kiss

Gini said...

Nagyon szép lett, biztosan rengeteg munka van vele!!

babobead said...

Hát, számolásban verhetetlen vagy az biztos. gyönyörű lett!

Ildika / Csodaszarvas33 said...

Dóri!
Ez egyszerűen elképesztő!
Nagyon szép! Nem nagyon találom az ide megfelelő szavakat!Gratulálok!
Üdv: Ildika
manotar.blogspot.com

Gree said...

Dóri!!!!!
Millió tapsikolós és földreborulós!!!!!!!!!!

Nori said...

woouw!! Gyonyoru!!!
Nagyon klassz otlet, a tobbi is gyonyoru!!!

Arduinna said...

hűűűűű, Dóri, hirtelen nem tudom eldönteni, hogy hős vagy-e vagy nagyon pihent... ;-) a hősre szavazok inkább! leborulok a lábaid előtt!!!!!!!!!

Roberta said...

Dóri, az előző karidhoz azt írtam csúcs vagy, nem tudom azt hogy kell fokozni....így nem is tudom leírni:-)))
Gyönyörű munka, gratulálok!!!!!!!!!!!

Dóra said...

Lányok, köszönöm szépen Mindenkinek!!

Meg kell mondjam, hogy egyáltalán nem olyan bonyolult és rettenetes meló, mint ahogy kinéz :) Sőt! Komolyan mondom, hogy még jobban is élveztem, mint a geometrikus mintákat, mert változatosabb :)

Dóra said...

Thank you cloclotiti :)

timpigyöngyei said...

Dóri, már korábban is nagyon tetszett (nem tudom már, hogy hol láttam), de most ettől teljesen kész vagyok!!!! Megbabonázott!!!!!! Ez viszi a pálmát!!!! Annyira gyönyörű, hogy már nem is lehet fokozni!
Gratulálok!!!

Zita ékszerei said...

Ááááááállati!!! Szuper vagy Dóri, Gratulálok!!!! :-)

vezsuzsi said...

Dóri régóta nézegetem a munkáidat! Nem dicsérek külön munkáidat most. Nagyon ügyes és tehetséges gyöngyöslány vagy,aki szerintem igen sok másik lányt fertôzött már meg!!! :-)
Jó ide vissza-visszatérni,mert mindig kreatív és csoda precízen megfûzött ékszereket találok. A Mona Lisát láttam több helyen,de szerintem is a szineiben messze a Tied viszi a pálmát!!! Gratulálok!!

AgnesBeads said...

Dóri! Fergeteges munka, és nagyon szuperek a színek is! Azt hiszem, én ezt nem vállalnám be. :)

Makra Gabriella said...

Ez is csodaszép és nagyon élethű!! Gratulálok hozzá!

Unknown said...

Isten éltessen sokáig!

Zsani said...

Csodálatos!!!!!
Gyönyörűek a színei!!
Mekkora munka lehetett!!!

Brigi said...

Elkápráztatsz folyton és folyton!! A kupac tetejére raktam a mintát, hátha nem kerül rá más :-))) Gyönyörű a tied!!!

Smadar's Treasure said...

You are on my blog today - the You Make My Day award :)

Have a nice day!

Smadar

enigma said...

nagyon bulis :)

Anonymous said...

Gyönyörűséges!!!!!!!!!!!

bodzsi said...

CSÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚCS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hermia said...

Szia!

Megnéztem az összes munkádat. Naagggyooon tetszett mind, de ez a legjobb! :-)))