Sunday, July 8, 2007

"Napfívér-holdnővér"


27 comments:

Anonymous said...

Imádom együtt ezeket a szineket, csúúúúúúúúúúcs!

AgnesBeads said...

Finom kis darab! És nagyon jó a név is!

Tündi said...

Finom és nőies, mint te! Nagyon szép, Dóri!!

Tündi said...

Finom és nőies! Mint te! nagyon szép Dóri!!

Makra Gabriella said...

Dóri! Igazán szép, finom darab, gyönyörű, mint mindig. (A film pedig régi kedvencem!!)

babobead said...

Dóri, ez is annyira finom és meseszép! Hihetetlen, még mennyi mindent lehet kihozni ebből a mintából

Zsani said...

Szeretem, ahogy a filmet is!!!
Szépségesen elegáns!!!!

biZSUterie said...

Dóri! Olyan finom, elegáns darab! És amúgy meg ez a kedvenc filmem, és zeném! Így duplán drága nekem ez a kari!

Brigi said...

olyan selymesen finom, nagyon szép lett Dóri!!!!

Makra Gabriella said...

Dóri! Ez nagyon szép!! (A film is az egyik kedvencem!!)

rara28 said...

Very class! Congratulations from Belgium!
Sarah ;o)

rara28 said...

Very class! Congratulations from Belgium! Sarah ,o)

Madame Bijou - Horváth Mónika said...

Na, mi az? Ettől csak én vagyok elájulva??? De én bazira! :))

Anonymous said...

coucou !
I love this one too in this so sweety harmony! :)))

fszeva said...

Meseszép!!!!:)

fszeva said...

Meseszép!!!!!:)))

fszeva said...

Meseszép, nagyon tetszik!!!!:)))

Tündi said...

Dóri, annyira kellemes színeket használtál, gyönyörű!!

Dóra said...

Köszönöm szépen mindenkinek! Sajnos elállítottam vmit a blogban, ezért nem láttam a hozzászólásaitokat, csak most. Viszont most meg nem tudok törölni...

Nagyon kedvesek vagytok, hogy többször is próbáltatok írni!!!

Az olasz címe még szebben hangzik: "Fratello sole, sorella luna"

És Erának meg a szoknyáját köszönöm, mert anélkül soha nem használtam volna ezeket a színeket együtt :)

Dóra said...

Many thanks Sarah and beadibulle :)

Zsófi said...

Dóri, nagyon szép karkötő! simogató érzés rámézni...hát még viselni...! :)

Dóra said...

Köszi Sophie :)

Zita ékszerei said...

Dóri, ez gyönyörű!!! Nagyon tetszenek a színek és hogy teklát tettél bele!! :-)

Dóra said...

Örülök, hogy tetszik :)

Anonymous said...

Xia!
Gyönyörűek a munkáid! Ez pedig egyenesen meseszép!!!!!

Ary said...

Gyönyörködöm itt már vagy 10 perce ebben a szépségben :)) Nagyon szépen válogattad a színeket.

Dóra said...

Köszi szépen ary, aranyos vagy :)