Saturday, February 23, 2008

Tavasz spirál bogyóval :) PIF TO GINI

Végre megkapta az ajándékozott is a karkötőt, és kiírhattam ide is, hogy neki készült. Eddig a meglepetés miatt nem akartam.
Nagyon örülök, hogy tetszik, Tündi tudta :), hogy neked csináltam. Azért, ha máshogy nem, de egy kevésbé nyilvános módon kíváncsi lennék Zsófika véleményére :) Puszi!!





Thanks to Ruby (http://www.rubysbeadwork.com) for the pattern of this tubular herringbone :)
Nagy köszönet Robertának, nála láttam ezt a mintát és megosztotta velem :)

30 comments:

Tündi said...

Tyű!!! Memóriás rubis hering, szuper ötlet, csupa jó színkombináció, annyira Te vagy benne, annyira dóris! Nagyon szeretem!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" said...

Hú ez nagyon ütős, csak néztem és néztem.....

Joann said...

I found your site the Smadar's Treasure. This is an absolutely beautiful piece!

Makramé said...

Álomszép, mindig elkápráztatsz bennünket valami különlegessel...

Kata (Mercy) said...

Mesés darab!!!!!!!!! :)

Arduinna said...

szuper!!!!!

Roberta said...

Dóri, csodálatos lett, nem baj ha koppintom az ötletet:-)))
Nagyon-nagyon örülök, hogy végre én is tudtam viszonozni a sok segítséget!!!!

Kriszta said...

Dóri!! Nemhiába várok én minden hétvégét egy újabb Ligis csodáért! Ez megint áll-leesősre sikerült! Gratula!!!!!!!!!!!!

Kata said...

Dori, Te szarnyalsz! Hihetetlen szepek a munkaid, elegansak, finomak, egyre szebbek es szebbek! Gratulalok! :)))

AgnesBeads said...

Gyönyörű! Ki fogom én is próbálni!
Igaza van Katának! Szuper vagy!

Teddyheart said...

Hello
I come and visit your website... and it was like a dream... elegant and special jewels
Congratulations !!!
I'll be back very soon
big kisses from France... and may be we will meet each other on IAP !!!

Brigi said...

Gyönyörűséges!!!!!! Meg egy picit még annál is szebb!! :-)))

Dóra said...

Mindenkinek nagyon köszönöm, nagyon jól esnek a szavaitok!! :)

Aki "koppintani" szeretné csak tegye bátran! Nagyon várom az alkotásokat!

Dóra said...

Dear Joann, thank you for your kind words :)

Dóra said...

Dear teddyheart,
Thank you very much, and I hope that we'll meet on IAP :)

fszeva said...

Dóri, hoztad a formádat, ismét meseszépet fűztél!!:)

Anonymous said...

Congratulations dora !!! This bracelet is wonderful !
Meet you soon on IAP !
Puisseguin

LNóri said...

Imádok hozzád visszajönni minden nap

Framboise said...

Very very beautiful

puca said...

Waouhhhhhhhhhh !!! Bravo ... Good !!!

Try-to-be-better said...

this is simply beautyfull.
Greetings from Germany

bodzsi said...

Nagyon jóóóóóóók a színek, gratulálok!!!!!!::::::::))))))))))))

flower said...

beautiful bracelet! i love your work! ^_^

Zsani said...

Csodálatos lett , Dóri!!!
Imádom!!!

beadibulle said...

great !!! I like it very much !! this tubular herringbone is so nice !! thank you for the link !!

Gini said...

ez ez ez csodás, szép, gyönyörű... a szinek is tökéletesek, a munka is rajta. Annyira imádom!!! nem idézem Zsófika szavait :))))) de igaza volt, Dóri!! :)
Millió köszönet neked az ajándékért!!!!
És igen, nagyon örülök, hogy ennyi csodálója van az én lexebb kincsemnek :)

Lerika said...

Ezek a pasztellárnyalatok!!!!
Én is szívesen hordanám. ÍÍÍÍÍriiigykedek.

Lerika said...

Ja, és még valami. Ha publikus lenne a minta elkérhetném??? Köszi

Lerika said...

Na,utoljára.Közben megküldte Roberta nekem is.

Pascale (Glouby) said...

Absolutely Gorgeous !